Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki  Bastion Strona Główna Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion
Klub Miłośników Fantastyki w Dąbrowie Górniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Narody] Ziemskie - Gra
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pon 18:35, 27 Gru 2010    Temat postu: [Narody] Ziemskie - Gra

A więc rozpoczynamy...

[link widoczny dla zalogowanych] jest to mapka na której zaczynacie, mam prośbę, by ktoś to wrzucił jako miniaturkę, bo mi błąd wyskakuje.

Polacy:
2 Bonusy od waszych postaci (losowane między cechami Sobieskiego, a Kazika Wielkiego, wygrał ten pierwszy):
1.Charyzmatyczny
+ 1 do zadowolenia na każde miasto
-25%PD potrzebnego do awansu
+1 zadowolenia na monument i maszt nadawczy
2.Imperialistyczny
+100% na pojawienie się wielkiego wodza w mieście
o 50 % szybsza produkcja osadnika

Jednostka:
Husarz (kirasjer) S12 R2 Koszt 110 m (młotków)
-odporny na pierwsze uderzenie
-może wycofać się z walki (15% szans)
- + 25% do walki z broń biała i palna
-atak z flanki na Akrebuzera i armate

Budynek:
Sejmiki (sąd)
-50% mniej kosztów utrzymania miasta
-1 obywatel może zostać szpiegiem
-Jeźdźcy + 2 PD
Podwojona prędkość produkcji dla przywódców z cechą uporządkowaną (czyli nie dal was, Kazik Wielki miał tą cechę, lecz druga była gorsza)


Wybierzcie droga głosowania 2 technologie z pośród:
Rybołówstwo: Budowa Łodzi, można budować łodzie rybackie (jest to zabudowa, potrzebna do pól z krabami/rybami/małżami)
Koło: Budowa dróg, szkolenie jednostki Rydwan
Irygacje: Budowa farmy
Łowiectwo: Umożliwia budowę ulepszeń obóz, Można szkolić, Oszczepnik, Zwiadowca
Mistycyzm: Można budować Monument i Stonechenge
Górnictwo: Budowa kopalni



Zaczynacie z Osadnikiem i Wojownikiem/zwiadowcą (gdy weźmiecie Łowiectwo, zaczynacie ze Zwiadowcą) Statystyki:
Osadnik S0 R2
Wojownik S2 R1
Zwiadowca S1 R2
Na początku 50 tur) na mapie możecie spotkać jednostki barbarzyńskie jako zwierzęta...

Zaczynacie na polu 6:5 (czyli 6 na prawo i 5 w dół)

reszta ważnych rzeczy w temacie z rekrutacją...


Edit:

Pola:
Łąka +2 ż, +1 k(w pobliżu rzeki)
Równina +1 ż, +1 m, +1 k(w pobliżu rzeki)
Góra Teren niedostępny
Lądolód +50% do czasu trwania budowy ulepszeń
Ocean +1 ż, +1 k
Pustynia +1 k(w pobliżu rzeki)
Tundra +1 ż, +25% do czasu budowy ulepszeń
Wybrzeże +1 ż, +2 k

Skróty:
ż - żywność
k - kasa
m - młotki (produkcja)

Ukształtowanie terenu (zmian parametrów tych wyżej)
Las +1 m, koszt ruchu 2 (jednostka z ruchem 1/2 wchodzi na pole i się zatrzymuje, jednostka z ruchem 3 i więcej, kontynuuje ruch), +0.5 zdrowie w pobliskich miastach, +50% do obrony
Dżungla + 1 ż, koszt ruchu 2 (jednostka z ruchem 1/2 wchodzi na pole i się zatrzymuje, jednostka z ruchem 3 i więcej, kontynuuje ruch) +0,25 niezadowolenia w pobliskich miastach, + 50% do obrony, ignorowane wpływy z pól, gdy korzystacie z dżungli dostajecie +1ż
Oaza +3 ż, +2 k, koszt ruchu 2 (jednostka z ruchem 1/2 wchodzi na pole i się zatrzymuje, jednostka z ruchem 3 i więcej, kontynuuje ruch), można wznieść tylko drogę, daje słodka wodę
Polder (tereny rzeki na pustyni) +3 ż, + 1 k, + 0,4 niezadowolenia w pobliskich miastach
Wzgórza+ 1m koszt ruchu 2 (jednostka z ruchem 1/2 wchodzi na pole i się zatrzymuje, jednostka z ruchem 3 i więcej, kontynuuje ruch), +25% do obrony. Gdy zbudowana kopalnia +2m

Zdrowie, dostajemy je z lasów(0.5) i z pól ze słodką woda(1)
Pola ze słodką woda to pola: oaza i pole z rzeką.


Napiszcie jak wyglądacie itp. i zaznaczcie położenie miasta na mapce ( zaznaczcie pole z miastem i w około niego narysujcie kwadrat składając się z 9 pól... Miasta zakładacie co najmniej 2 pola od siebie, zasięg wydobycia miast po rozwoju kultury to 2 pola w boki 1 po skosie...
Zaczynacie z pola pustyni (między góra zachód, góra północ, z rzeką wschód, a pustynią południe


Wpływ surowców
Banany +1ż:
umożliwia zbudwanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zdrowia gdy zbudowano sklep,
+1 zdrowia gdy zbudowano plantacja,
+2ż gdy zbudowano plantacja
Barwniki +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zdrowia gdy zbudowano teatr,
+1 zdrowia gdy zbudowano plantacja,
+4k gdy zbudowano plantacja
Bydło +1ż:
umożliwia zbudowanie na nich pastwiska technologia hodowla zwierząt,
+1 zdrowia gdy zbudowano pastwiska,
+1 zdrowia gdy zbudowano hipermarket,
+2 ż, +1 m gdy zbudowano pastwiska
Cukier +1ż:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zdrowia gdy zbudowano sklep,
+1 zadowolenia gdy zbudowano plantacja,
+1 ż, +1 k gdy zbudowano plantacja
Futra +1k:
umożliwia zbudowanie na nich obozu technologia łowiectwo,
+1 zadowolenia gdy zbudowano obóz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano targowisko,
+3 k gdy zbudowano obóz
Jedwab +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano targowisko,
+1 zadowolenia gdy zbudowano plantacja,
+3k gdy zbudowano plantacja
Kamienie szlachetne +1k:
umożliwia zbudowanie na nich kopalni technologia górnictwo,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kuźnia,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kopalnia,
+5 k, +1 m gdy zbudowano kopalnia
Kamień +1m:
umożliwia zbudowanie na nich kamieniołomu technologia murarstwo,
+2 m gdy zbudowano kamieniołom
Konie +1m:
Odkrywa i umożliwia zbudowanie pastwiska technologia hodowla zwierząt
+2 m, +1 k gdy zbudowano pastwiska
Kość słoniowa +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano obóz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano targowisko,
+1 m, +1 k gdy zbudowano obóz
Kraby +1ż:
+1 zdrowia gdy zbudowano łódź rybacka,
+1 zdrowia gdy zbudowano port,
+2 ż, gdy zbudowano łódź rybacka
Kukurydza +1ż:
Umożliwia zbudowanie farmy technologia rolnictwo,
+1 zdrowia gdy zbudowano farma,
+1 zdrowia gdy zbudowano spichlerz,
+2 ż, gdy zbudowano farma
Marmur +1m:
Umożliwia zbudowanie kamieniołomu technologia murarstwo,
+ 1m, +2k gdy zbudowano kamieniołom
Małże +1ż:
+1 zdrowia gdy zbudowano łódź rybacka,
+1 zdrowia gdy zbudowano port,
+2 ż, gdy zbudowano łódź rybacka
Miedź +1 m:
Umożliwia zbudowanie kopalni technologia górnictwo
+3m gdy zbudowano
Owce +1ż:
umożliwia zbudowanie na nich pastwiska technologia hodowla zwierząt,
+1 zdrowia gdy zbudowano pastwiska,
+1 zdrowia gdy zbudowano hipermarket,
+2 ż, +1 m gdy zbudowano pastwiska
Przyprawy +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zdrowia gdy zbudowano sklep,
+1 zadowolenia gdy zbudowano plantacja,
+1 ż, +2 k gdy zbudowano plantacja
Pszenica +1ż:
Umożliwia zbudowanie farmy technologia rolnictwo,
+1 zdrowia gdy zbudowano farma,
+1 zdrowia gdy zbudowano spichlerz,
+2 ż, gdy zbudowano farma
Ryby +1ż:
+1 zdrowia gdy zbudowano łódź rybacka,
+1 zdrowia gdy zbudowano port,
+3 ż, gdy zbudowano łódź rybacka
Ryż +1ż:
Umożliwia zbudowanie farmy technologia rolnictwo,
+1 zdrowia gdy zbudowano farma,
+1 zdrowia gdy zbudowano spichlerz,
+1 ż, gdy zbudowano farma
Srebro +1k:
umożliwia zbudowanie na nich kopalni technologia górnictwo,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kuźnia,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kopalnia,
+4 k, +1 m gdy zbudowano kopalnia
Świnie +1ż:
umożliwia zbudowanie na nich pastwiska technologia hodowla zwierząt,
+1 zdrowia gdy zbudowano pastwiska,
+1 zdrowia gdy zbudowano hipermarket,
+3ż gdy zbudowano pastwiska
Wieloryby +1k
+1 zadowolenia gdy zbudowano łódź wielorybnicza,
+1 zadowolenia gdy zbudowano targowisko,
+1m, +2k gdy zbudowano łódź wielorybnicza
Wino +1k:
umożliwia zbudowanie na nim winnicy technologia monarchia,
+1 zadowolenia gdy zbudowano winnica,
+1 zdrowia gdy zbudowano sklep,
+1 ż, +2k gdy zbudowano winnica
Wonności +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano plantacja,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Katedra Chrześcijańska,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Synagoga,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Meczet,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Hinduski Mandir,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Stupa Buddyjska,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Akademia Konfucjusza,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Pogoda Taoistyczna,
+5k gdy zbudowano plantacja
Zwierzyna +1ż:
+1 zdrowia gdy zbudowano obóz,
+1 zdrowia gdy zbudowano supermarket,
+2 ż gdy zbudowano obóz
Złoto +1k:
umożliwia zbudowanie na nich kopalni technologia górnictwo,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kuźnia,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kopalnia,
+6 k, +1 m gdy zbudowano kopalnia
Żelazo +1m:
Odrywa je technologia obróbki żelaza, udostępnia technologia górnictwa
+3m gdy zbudowano kopalnie

Huh trochę tego jest, cześć surowców w późniejszym etapie gry...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pingwin9314 dnia Pią 16:24, 31 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pon 20:50, 27 Gru 2010    Temat postu:

Może jakieś opisy postaci i jakaś rozmowa? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 21:09, 27 Gru 2010    Temat postu:

Najpierw w ogóle Damex musi się pojawić... Bo Narody Fantasy też przez niego stoją (Owca walczy o życie i go potrzebuje)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Śro 0:32, 29 Gru 2010    Temat postu:

No to jak już wybraliście technologię, to poproszę o jakąś rozmowę...No i abyście przedstawili swoje postacie (opis, imie itd.)

Poproszę też o zgłoszenie się do Mnie na gg gdzie wysyłacie swoje 2 jednostki. Macie do dyspozycji osadnika i wojownika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Śro 7:40, 29 Gru 2010    Temat postu:

pingwin9314 napisał:
No to jak już wybraliście technologię, to poproszę o jakąś rozmowę...No i abyście przedstawili swoje postacie (opis, imie itd.)


Opis? A co, nie ma się podręczników do Historii? xD


Przecież Finek powiedział, że gra Kazimierzem Wielkim, Damex Piłsudskim... a Owca to nie wiem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lordmarvelpl dnia Śro 7:40, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotras_Binias
All Inclusive



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:44, 29 Gru 2010    Temat postu:

Owca powinien zagrać Wandą co nie chciała Niemca, może teraz lepiej mu pójdzie niż Elfką Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 8:57, 29 Gru 2010    Temat postu:

pingwin9314 napisał:
No to jak już wybraliście technologię, to poproszę o jakąś rozmowę...


Z kim i o czym? Na razie robimy przygotowanie do gry, niejako jeszcze się nie zaczęła w pełni. Nawet nie wiadomo z kim i o czym gadać...
Dyplomacja? Z kim?
Rozmowa z Owcą? Znaczy z kim?

Pominę detal, że Owcę wczoraj z Damexem po około 24h od poszukiwania znalazłem i skończyło się, że Owca w połowie rozmowy zniknął. A byliśmy w połowie sprawy elfek.

No, a Kazimierza, posłużę się googlem:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Śro 9:06, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Śro 9:30, 29 Gru 2010    Temat postu:

No właśnie o to mi chodziło, podać nazwy swoich bohaterów Very Happy A także liczyłem na to że owca napisze jako kto gra... Ale muszę liczyć dalej...
Gdy Owca napisze kim jest i wyda rozkaz, a także Damex napisze mi rozkazy ja robię tury...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Śro 10:13, 29 Gru 2010    Temat postu:

A poza tym, jak chcesz jakiejść rozmowy, to opisz sytuację w której zakładają miasta, tak jak Finek. W fantasy wiedziałem, że umarł właśnie nasz ojciec i my dziedziczymy władze, i że musimy się rozmówić, żeby się nie pozabijać o tereny Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lordmarvelpl dnia Śro 10:14, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Śro 11:33, 29 Gru 2010    Temat postu:

Również wspomogę się googlami:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Owca
Mistrz Adopcji



Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 13:05, 29 Gru 2010    Temat postu:

Zagram Konradem I Mazowieckim



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Śro 13:14, 29 Gru 2010    Temat postu:

I Krzyżaków nam sprowadzisz? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 13:43, 29 Gru 2010    Temat postu:

Jak sprowadzi Krzyżaków to ja mogę nimi zagrać, przerobi się to na Prusy Very Happy Potem ktoś zagra Józkiem II, ktoś Katarzyną i zrobimy wam "Rozpierducha Zone by Finek" AKA Rozbiór Polski Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotras_Binias
All Inclusive



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:48, 29 Gru 2010    Temat postu:

Owca zawiodłem się, mogłeś wziąć Wandę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Owca
Mistrz Adopcji



Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 12:17, 30 Gru 2010    Temat postu:

Oj tam nie umiem grac babami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin