Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki  Bastion Strona Główna Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion
Klub Miłośników Fantastyki w Dąbrowie Górniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[GRA] World War II TBS
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe / Zamrażarka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 13:51, 08 Lis 2010    Temat postu:

Niestety żadnych rozkazów po za tymi dla NPC'ków nie dostałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Śro 20:37, 10 Lis 2010    Temat postu:

I co dalej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 23:08, 10 Lis 2010    Temat postu:

Dobra mam już komplet rozkazów. W najbliższym możliwym terminie (czyli chyba po nocce lub przed bezpośrednio) wstawię turę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 23:09, 10 Lis 2010    Temat postu:

Przepraszam za zwłokę. Okazało się, że moje rozkazy do Bienia nie dotarły i Bienio cały czas czekał na mnie. A ja byłem święcie przekonany, że dotarły, a tu zonk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 17:05, 14 Lis 2010    Temat postu:

Mam już komplet rozkazów ale niestety muszę zawiesić WWII :/ myślałem że ogarnę całą tą sprawę z Feudalizmem na tyle że będę miał czas i na WWII i na Narody. Cóż jako że WWII nawet tury nie było - właśnie dlatego zawieszam tą grę a nie inną. Przepraszam wszystkich ale brak czasu spowodowany innymi PBF'ami, pracami nad projektem MUD'a i zbliżającym się egzaminem z Matmy powoduje że muszę zawiesić WWII... Wszystkich graczy przepraszam i zapewniam że jak tylko uporam się z Egzaminem i projektami - wrócimy do rozgrywki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 19:22, 14 Lis 2010    Temat postu:

Ja ciebie w pełni rozumiem. Ja też myślałem, że ogarnę 3 gry w Narody... A tu... cóż.
Mnie zaskoczyło, że ty tyle prowincji NPCów dałeś, bo to jest tona roboty....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Nie 19:24, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Czw 23:00, 23 Gru 2010    Temat postu:

MSKPL napisał:
Wszystkich graczy przepraszam i zapewniam że jak tylko uporam się z Egzaminem i projektami - wrócimy do rozgrywki.


Chyba już się uporałeś? Po za tym masz w planach nowego PBFa a co z WWII?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 0:22, 24 Gru 2010    Temat postu:

Damex - od 8.01 zaczynają mi się kolejne egzaminy i tak do 16.01 Jeśli ci o to chodzi, Co do WWII - cała rozgrywka musi zostać przyśpieszona i zmieniona. Dlaczego? A no dlatego że mając nocną walkę jednostki poruszają się góra 1-2 hexy na turę po normalnym terenie, tam masz od groma lasu, bagien i rzeczek czy strumieni a co za tym idzie 1 hex będzie góra, czyli zanim do ciebie dotrą minie ze 20-30 tur... Zaś jako że ty masz stałą walkę praktycznie, nie da się przyśpieszyć tego w ten sposób że ty walczysz tura po turze a reszta przez 30 tur czeka... Jak opracuje jakąś metodę to dam znać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 1:28, 24 Gru 2010    Temat postu:

MSKPL napisał:
.. Zaś jako że ty masz stałą walkę praktycznie, nie da się przyśpieszyć tego w ten sposób że ty walczysz tura po turze a reszta przez 30 tur czeka... Jak opracuje jakąś metodę to dam znać.


A dlaczego nie? Przez gg Damex rozkazy wydaje, chyba, że zdarzy się coś niespodziewanego, gdy chce się z nami połączyć i po kłopocie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 2:33, 20 Sty 2011    Temat postu:

Dobra, jako że chcieliście reaktywacje, reaktywacja będzie jak skończycie się naradzać w feudalizmie, do tego czasu daje wam do wyboru 3 opcje rozgrywki - scenariusze.

Graczy mamy pięciu więc myślę że zostaniemy przy schemacie 1 "major" -> 4 "kapitanów", wiecie co mam na myśli.

Scenariusze są trzy, żeby nie ujawniać za dużo szczegółów mogę je krótko opisać:

Scenariusz 1. - O Honor Żołnierza Polskiego (Działania Partyzanckie)

Połowa Września '39 roku, Polskie Wojsko walczy dzielnie, ale przez nieudolność większości dowódców straty są większe niż przypuszczano a i sytuacja nie wygląda najlepiej... Załamany i wycieńczony psychicznie pułkownik nakazuje rozwiązanie pułku... Rozkazu jednak jego podwładni wykonać nie chcą, chcą walczyć do końca o Honor krwawiącej Ojczyzny.


Siły Graczy - Pułk Kawalerii, a raczej 3/4 tego co pułkiem kiedyś było.
Struktura:
4 szwadrony (2 plutony w każdym) strzelców konnych
2 armaty przeciwpancerne wz. 39 (47mm)
2 wozy wraz z pozostałością zaopatrzenia i amunicją.
Siły Sojusznicze w rejonie - brak odnotowanych*
Siły Wroga w rejonie - zbliżające się mniejsze związki taktyczne należące do dywizji zmotoryzowanej


Scenariusz 2. - Uniejów (Działania Obronno-Opóźniające )

Niemieckie dywizje prą naprzód, trzon jednej z nich za kilka godzin dotrze pod Turek, gdzie miasta broni 2 batalion piechoty. Rozkazy są jasne: Wykorzystać czas do przybycia wroga na dostateczne umocnienie swojej pozycji obronnej. Odpierać wroga do czasu przybycia transportu z materiałami wybuchowymi i wysadzić ten przeklęty most!

Siły Graczy - Batalion Piechoty, w pełnym składzie
Struktura:
3 kompanie (3 plutony w każdeym) piechoty
1 armata przeciwpancerna wz. 39 (47mm)
1 Haubica polowa (60mm)
2 wozy wraz z pozostałością zaopatrzenia i amunicją.
Kompanie ciężkiego wsparcia - 2 plutony CKM, 1 moździerz, 1 pluton przeciwpancerny (wyposażony w karabiny przeciwpancerne "Ur")
Siły Sojusznicze w rejonie - brak odnotowanych*
Siły Wroga w rejonie - zbliżające się mniejsze związki taktyczne należące do Dywizji Pancernej

Scenariusz 3. - Zachodnia "Ściana" Modlina (Działania Obronne - Historyczne)

Twierdza Modlin broni się nadal! 8 dywizja piechoty wraz z oddziałami armii "Modlin" którym udało się dotrzeć do twierdzy po bitwie granicznej stawiają opór Wojskom niemieckiego II Korpusu Armijnego atakującym od Północnego Zachodu. Tymczasem Armia "Łódź" dowodzona przez Gen. Wiktora Thommée zbliża się do Modlina od Południa. Niemcy chcą uniemożliwić armii "Łódź" dotarcie do Twierdzy.
Nasze zadanie nie jest łatwe, nasz Pułk piechoty został podzielony na dwa bataliony oddzielone rzeką... Batalion na północy ma odeprzeć próby przełamania obrony przez niemiecką piechotę i jednostki ciężkie. Zaś batalion na południu musi odeprzeć formacje niemieckie ścigające armię "Łódź"

Siły Graczy - Pułk Piechoty, w pełnym składzie
Struktura:
Batalion Północny:
4 kompanie (3 plutony w każdeym) piechoty
2 armaty przeciwpancerne wz. 39 (47mm)
1 Haubica polowa (60mm)
1 kompanie wsparcia ogniowego (4 plutony ckm)
+ wyposażenie modlińskich fortów
Batalion Południowy
2 kompanie (3 plutony w każdeym) piechoty
2 armaty przeciwpancerne wz. 39 (47mm)
2 Haubice polowe (60mm)
1 kompanie wsparcia ogniowego (4 plutony ckm)
+ wyposażenie modlińskich fortów
Siły Sojusznicze w rejonie - pod struktury 8 dywizji piechoty, pozostałości armii "Modlin" (pułki i bataliony piechoty i artylerii), Armia "Łódź"
Siły Wroga w rejonie - od Północnego-zachodu zbliżające się główne związki taktyczne należące do Dywizji Piechoty i Dywizji Zmotoryzowanej, od Południa i Południowego-zachodu zbliżające się mniejsze związki taktyczne należące do Dywizji Pancernej i Dywizji Zmotoryzowanej.


Mam nadzieje że jakoś zgodnie wybierzecie jeden ze scenariuszy.

(* - oznacza to że nie ma przewidzianych "posiłków" na dany scenariusz)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MSKPL dnia Pią 19:14, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raziel_Sh.
Adept



Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D.G.

PostWysłany: Czw 3:56, 20 Sty 2011    Temat postu:

Patrząc na scenariusz numer 1, to czy chcesz zrobić nam coś w stylu "Partyzantka majora Dobrzańskiego"? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 17:10, 20 Sty 2011    Temat postu:

Cóż być może, ale to zależy w dużej mierze od graczy, co będą chcieli zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 17:19, 20 Sty 2011    Temat postu:

Ja proponuję obronę Very Happy To jest ciekawsze. Ustawić się dobrze i naprawiać obronę, żeby ochronić się przed wrogiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 19:03, 21 Sty 2011    Temat postu:

Z tego co wiem to pisało się na grę 5 graczy, a głosów jest 6... hmmm Wstawiam listę, jeśli kogoś nie dodałem a chce grać nich się wpisze:

- Finek
- Bienio
- Damex
- Raziel
- Bohutan

Jeśli kogoś pominąłem, niech się wpisze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 19:11, 21 Sty 2011    Temat postu:

A nie prościej zapytać nas, co wybieramy? Ja "C". Wystarczy, że ktoś sobie jaja zrobił, albo ty też zagłosowałeś.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Pią 19:12, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe / Zamrażarka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 9 z 11

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin