Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki  Bastion Strona Główna Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion
Klub Miłośników Fantastyki w Dąbrowie Górniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[GRA] World War II TBS
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe / Zamrażarka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 10:53, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Maciek. Ja nie pytam, dlaczego radio, czy inne tego typu pierdoły były przy nim. Tylko dlaczego to radio postawiono na skrzynkach amunicji?

Maciek, nie grałem za dużo w Campaing Series, ale mogę ci powiedzieć, jak to jest rozwiązane z Pazner Campaing:
1) Jak nie ma baz zaopatrzeniowych - Zapasy wirutalnie docierają do dowództwa, skąd są dalej zaopatrywane jednostki (test zaopatrzenia Zasięg Dowodzenia/(Zasięg dowodzenia+odległość do jednostki). Ale zapasy nie są na tym samym polu, co sztab. Dowództwo jest testowane przez wyższe dowództwo, czy otrzyma zapasy.
2) Jak są bazy zaopatrzeniowe - Wówczas to ty określasz dokładnie, gdzie stoi baza zaopatrzeniowa. I wtedy może być na tym samym polu, co sztab.

Ale powiedz mi, dlaczego sztab = baza zaopatrzeniowa? I dlaczego to cholerne Radio stoi na skrzynce amunicji... I to tej do moździerza, czy dział?... I skąd my do cholery mamy tam paliwo, skoro jesteśmy kompanią piechoty? My jeździmy na ON* Chyba, że już kilka dni przed wojną wiedzieliśmy, że dotrze do nas Bohutan i to jego zaopatrzenie...



*ON = Owies Napędowy (dla naszych koni)



Co oznacza, że paliwa mamy na 1 turę? Kto niby zużywa paliwo? Czołgi Bohutana? To powiedz mi, jak on w ciągu rundy tankuje? Jak Pingwin z haubicą w Psarach {TW2k RPG}? Nie powiesz mi, że on może teraz ma rezerwę w swoich czołgach, że za rundę musi zatankować?

Maciek, bo mam cały czas wrażenie, że gramy na zasadach Panzer Campaing, których nie dostosowałeś do gry.
Bo w PC 1 tura = 2h (4h w nocy), hex = 1x1km
Tutaj 1 tura= 5 minut, hex to bodaj 250x250m

Już najpierw było to samo z artylerią, gdzie celowanie zajmowało godzinę, czy coś...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Nie 11:03, 19 Wrz 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 16:40, 19 Wrz 2010    Temat postu:

CMDR Blue R napisał:
Maciek, nie grałem za dużo w Campaing Series, ale mogę ci powiedzieć, jak to jest rozwiązane z Pazner Campaing:
1) Jak nie ma baz zaopatrzeniowych - Zapasy wirtualnie docierają do dowództwa, skąd są dalej zaopatrywane jednostki (test zaopatrzenia Zasięg Dowodzenia/(Zasięg dowodzenia+odległość do jednostki). Ale zapasy nie są na tym samym polu, co sztab. Dowództwo jest testowane przez wyższe dowództwo, czy otrzyma zapasy.

2) Jak są bazy zaopatrzeniowe - Wówczas to ty określasz dokładnie, gdzie stoi baza zaopatrzeniowa. I wtedy może być na tym samym polu, co sztab.

Ale powiedz mi, dlaczego sztab = baza zaopatrzeniowa? I dlaczego to cholerne Radio stoi na skrzynce amunicji... I to tej do moździerza, czy dział?... I skąd my do cholery mamy tam paliwo, skoro jesteśmy kompanią piechoty? My jeździmy na ON* Chyba, że już kilka dni przed wojną wiedzieliśmy, że dotrze do nas Bohutan i to jego zaopatrzenie...


Co oznacza, że paliwa mamy na 1 turę? Kto niby zużywa paliwo? Czołgi Bohutana? To powiedz mi, jak on w ciągu rundy tankuje? Jak Pingwin z haubicą w Psarach {TW2k RPG}? Nie powiesz mi, że on może teraz ma rezerwę w swoich czołgach, że za rundę musi zatankować?

Maciek, bo mam cały czas wrażenie, że gramy na zasadach Panzer Campaing, których nie dostosowałeś do gry.
Bo w PC 1 tura = 2h (4h w nocy), hex = 1x1km
Tutaj 1 tura= 5 minut, hex to bodaj 250x250m

Już najpierw było to samo z artylerią, gdzie celowanie zajmowało godzinę, czy coś...



*ON = Owies Napędowy (dla naszych koni)


Finku, najpierw te zapasy muszą mieć SKĄD dotrzeć. Nie mówiąc już o tym że jesteście B-A-T-A-L-I-O-N-E-M nie macie pięciu składów rozlokowanych bóg wie gdzie by każdy miał do nich dostęp. "Radio na skrzynce amunicji" Tu nie wyleciała w powietrze skrzynka z amunicją. Sztab został ostrzelany przez CZOŁGI! PzIII i z działa i z karabinów. Nie jeden budynek i nie przez jeden czołg. Trafiono i w Magazyn, i w Siedzibę Sztabu. Bienio na szczęście zdążył przytomnie uciec z walącego się budynku. Następnie pół magazynu pocisków artyleryjskich, młodzieżowych, granatów i innych tym podobnych wyleciało w powietrze. Dałem Bieniowi szansę na wydanie ostatniego rozkazu, a nie powinienem dawać, tylko od razu powiedzieć że koniec, sztab szlag trafił, zasięg 3.

ON... On traktuje się jak żywność. Oznacza to że Konie mają jej dostateczną ilość więc o to nie trzeba się martwić.

Paliwo jest w czołgach Bohutana i ciężarówkach + to co bohutan przywiózł do sztabu Zużycie na turę jest liczone z ogólnie posiadanego paliwa czyli tego w czołgach i ciężarówkach

Bohutan miał po wejściu paliwa na 4 rundy dla 12 czołgów i 5 rund dla 5 ciężarówek. Do tego miał jeszcze zapas paliwa na 3 rundy który wyleciał w powietrze.

Została mu 1 runda funkcjonowania czołgów i 2 dla ciężarówek.

Ja dobrze pamiętam ile czasu trwa runda. Ale pamiętam też dobrze ile 7TP może przejechać Km na pełnym baku. I jaką trasę pokonały oddziały Bohutana zanim dotarły tutaj.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MSKPL dnia Nie 17:08, 19 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 18:17, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Maciek, tylko dlaczego "SKĄD" = z samego frontu?
Sztab się wycofał, a teraz wrócił... A ja pytam, po **** amunicja wracała na ostrzeliwane miejsce?!
Dlaczego właśnie radio stoi na skrzynce z amunicją (co inaczej można tłumaczyć tym, że jednostka "Sztab" to amunicja i radio Bienia)

Paliwo na 4 rundy+3 rundy wyleciały w powietrze? Nice....To Bohutanowych czołgów nie ewakuujemy w takim razie... Dokąd w 35 minut można dojechać czołgiem... Zwłaszcza, jak się atakuje... Paliwo na 5 minut zostało. No to zmieniamy czołgi na kawalerię....
I coś mi nie pasi.... Ile rund już jest Bohutan? 9 do teraz...

Cytat:
Bohutan miał po wejściu paliwa na 4 rundy dla 12 czołgów i 5 rund dla 5 ciężarówek. Do tego miał jeszcze zapas paliwa na 3 rundy który wyleciał w powietrze.


Wszedł w 9 rundzie... +4 rundy = 13... We wszystkich turach szturmował.... Zero tankowania....
Może jestem głupi... Ale wychodzi, że ma paliwa na 1 rundę...
Z tym, że........ Jaki to ma wpływ z wyleceniem w powietrze Sztabu? Nawet, jakby nie wyleciał, miałby paliwo na 1 rundę.

Ps. Kto był takim idiotą, że wysłał czołgi z założeniem, że nie uda im się wrócić do domu? Toż to nie Yamato!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Nie 18:25, 19 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 18:37, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Dobra ustalone, że 7TP miałby i tak paliwo na 1 rundę, co już na gg z FInkiem wyjaśniliśmy. A reszta pytań Finka to już do konkretnych dowódców. ;D

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MSKPL dnia Nie 18:38, 19 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 13:50, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Bad News... Z powodu renowacji łącza będę miał dziś odłączony net. więc puki jeszcze jest to pisze że WWII zostaje zawieszone do odwołania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 1:25, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Ok, coś ta renowacja nie nadchodzi... Tak czy siak Bienio dziś w szeniu powiedział że "Zostajecie i się bronicie" więc myślę że mogę już puścić Deadline i oczekiwać rozkazów. DEADLINE: Sobota godz 1:25 w nocy. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Nie 22:15, 17 Paź 2010    Temat postu:

Czy World War II TBS też wraca do gry skoro Maciek ma już neta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 23:03, 17 Paź 2010    Temat postu:

Tak, jutro po szeniu gdy już będę wiedział co i jak, wrzucę podsumowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 14:42, 20 Paź 2010    Temat postu:

Jak tylko zrobię podsumowanie doświadczenia, i innych czynników potrzebnych do następnej mapy (o ile chcecie w nią zagrać) to wrzucę też podsumowanie ostatniej tury

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 17:41, 20 Paź 2010    Temat postu:

A ile to zajmie? Bo czekam i czekam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 21:25, 20 Paź 2010    Temat postu:

RAPORT nr. 13 - Finał

ZANIM ROZPOCZNIEMY RAPORT... CHCIAŁBYM WSZYSTKIM PODZIĘKOWAĆ ZA PRZEPROWADZENIE TEGO TESTU BEZ WIĘKSZYCH TRUDNOŚCI. MAM NADZIEJE ŻE WSZYSCY W MIARĘ DOBRZE SIĘ BAWILI, ORAZ ŻE JESTEŚCIE GOTOWI NA WIĘCEJ TEGO TYPU ROZGRYWEK.



Raport Bojowy:

1. Kompania
1st. Company - Their Finest Hour! Dowodzone przez kapitana "Finka" oddziały piechoty przypuściły skoordynowany atak na pozostałe niemieckie czołgi wybijając ich załogę co do jednego! Oddział CKM odparł szturm niemieckiego oddziału kosząc ich niczym zborze aż dosłownie do ostatniego naboju, Niemcy wycofali się w popłochu.


2. Kompania
2 Kompania składa broń. Odcięte od swojego dowódcy jednostki 2 kompanii, wycieńczeni i ranni złożyli pustą już broń i własne życie w Niemieckie ręce... Walczyli do ostatniego naboju, broniąc skrawku lasu wyznaczonego im przez dowództwo.


Formacja "Sokół"
Ostatni Atak Polskich Pancerniaków. Dowodzone przez Kapitana "Sokoła" jednostki pancerne zasypały resztką amunicji oddziały niemieckie... Niestety Polska inżynieria polowa nawet z prostych worków z pisakiem potrafi zrobić fortecę... szkoda że dla nieprzyjaciela...


Kompania Zwiadowcza Por, "Damexa"
Kawaleria Naciera!! Piechocie będącej pod rozkazami Por. "Damexa" wraz z TKS'ami Kapitana "Sokoła" ruszyła do ataku na niemieckie pozycje ostrzeliwujące wieś, Wybijając do nogi niemiecką piechotę. Niestety po wyczerpaniu ostatniej amunicji żołnierze rozpoczęli odwrót do wsi.


Raport Ogólny

Decyzją Majora "Szefa" po ponad godzinnej bitwie, z powodu straty zaopatrzenia i braku kontaktu z dowództwem, 1 Batalion, 34 Pułku, 9 Dywizji Piechoty. Składa broń, po honorowej walce... Dalsze stawianie oporu nie miało sensu z powodu braku amunicji...


[na mapie strzałki czerwone przy granicy mapy, i jednostki które są nimi oznaczone to jednostki które przybyły by gdybyście dalej walczyli bez amunicji. Są tam też 2 spóźnione oddziały Kawalerii wycofującej się na północ w poszukiwaniu dowództwa Pułku.]




Mapa Sytuacyjna:
(Czerwone strzałki - Ruch z Atakiem; Zielone Strzałki - Przemieszczenie, Ruch bez Ataku; Niebieskie strzałki - Jednostka zmuszona do wycofania na dane pole)
[link widoczny dla zalogowanych]
alternatywny Link do [link widoczny dla zalogowanych]

PODSUMOWANIE:

"Szef" : Zdobyte doświadczenie: 2288 (1568 - % od dowodzonych jednostek, 400 - czas gry, 320 - Dowodzenie) - Niestety Brak Awansu (brakujące XP: 2712)
Otrzymano Odznaczenie:
"Do Ostatniego Naboju" (walka do końca amunicji),
"Honorowa Porażka" (przegrana w wyniku zdarzenia losowego [utrata zaopatrzenia])

"Finek" : Zdobyte doświadczenie: 425 (Dowodzenie i Zadane Straty) - Niestety Brak Awansu (brakujące XP: 2575)
Otrzymano Odznaczenie:
"Do Ostatniego Naboju" (walka do końca amunicji),
"Honorowa Porażka" (przegrana w wyniku zdarzenia losowego [utrata zaopatrzenia]),
"John Rambo" (kompania zadała największe straty przeciwnikowi),
"Jak taśma z Amunicją" (największe zużycie amunicji),
"Na bagnety!" (minimum 3 udane szturmy na czołgi bez broni przeciwpancernej)
"Raziel" : Zdobyte doświadczenie: 416 (Dowodzenie i Zadane Straty) - Niestety Brak Awansu (brakujące XP: 2584);
Otrzymano Odznaczenie:
"Do Ostatniego Naboju" (walka do końca amunicji),
"Zapełniony Szpital Polowy" (największe poniesione straty),
"Honorowa Porażka" (przegrana w wyniku zdarzenia losowego [utrata zaopatrzenia])
"Toshiro" : Zdobyte doświadczenie: 330 (Dowodzenie i Zadane Straty) - Niestety Brak Awansu (brakujące XP: 2670)
Otrzymano Odznaczenie:
"Do Ostatniego Naboju" (walka do końca amunicji),
"Honorowa Porażka" (przegrana w wyniku zdarzenia losowego [utrata zaopatrzenia])


"Damex" : Zdobyte doświadczenie: 384 (Dowodzenie i Zadane Straty) - Niestety Brak Awansu (brakujące XP: 2616)
Otrzymano Odznaczenie:
"Do Ostatniego Naboju" (walka do końca amunicji),
"Honorowa Porażka" (przegrana w wyniku zdarzenia losowego [utrata zaopatrzenia])


"Sokół" (Bohutan) : Zdobyte doświadczenie: 78 (Dowodzenie i Zadane Straty) - Niestety Brak Awansu (brakujące XP: 2922)
Otrzymano Odznaczenie:
"Do Ostatniego Naboju" (walka do końca amunicji),
"Honorowa Porażka" (przegrana w wyniku zdarzenia losowego [utrata zaopatrzenia])


"West" (Wwoźniak) : Zdobyte doświadczenie: 44 (Dowodzenie i Zadane Straty)- Niestety Brak Awansu (brakujące XP: 2956)
Otrzymano Odznaczenie:
"Do Ostatniego Naboju" (walka do końca amunicji),
"Honorowa Porażka" (przegrana w wyniku zdarzenia losowego [utrata zaopatrzenia])

"Grab" (Pingwin) : Zdobyte doświadczenie: 40 (Dowodzenie i Zadane Straty)- Niestety Brak Awansu (brakujące XP: 2960)
Otrzymano Odznaczenie:
"Do Ostatniego Naboju" (walka do końca amunicji),
"Honorowa Porażka" (przegrana w wyniku zdarzenia losowego [utrata zaopatrzenia])


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 21:44, 20 Paź 2010    Temat postu:

Również zacznę od podziękowania za świetną grę... Nie miałem prawie żadnych zastrzeżeń, z małymi wyjątkami... Ogromną skutecznością szturmów.
Ale grało się fajnie, to była genialna zabawa... Co robimy następne?
A może udostępnisz te zasady, co graliśmy? Bo pamiętasz co o wojnie łojczyźnianej wspominałem..

Cytat:
Raport Ogólny

Decyzją Majora "Szefa" po ponad godzinnej bitwie, z powodu straty zaopatrzenia i braku kontaktu z dowództwem, 1 Batalion, 34 Pułku, 9 Dywizji Piechoty. Składa broń, po honorowej walce... Dalsze stawianie oporu nie miało sensu z powodu braku amunicji...


Głosem żołnierza ze zrujnowanego bunkra z końcówki filmu Westerplatte, gdy powiewa nad koszarami biała flaga i do zrujnowanego bunkra ktoś się drze "Jestem tam kto?! PODDAJEMY SIĘ",

"NIE PODDAJĘ SIĘ!" - krzyknął kapitan Finek, uderzył pięścią w ziemię, której bronił, usiadł na kamieniu i zapłakał rzewnymi łzami, wiedząc jak bezcelowy był to krzyk.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Śro 21:58, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Nie 14:55, 24 Paź 2010    Temat postu:

To kiedy następna mapka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 3:28, 28 Paź 2010    Temat postu:

Dobra otwieram rekrutacje do kolejnej misji. Kilka osób ostatnio w szeniu już się zgłaszało ale nadal brakuje kilku dowódców.

PÓŁNOC - PRAWY KRAWĘDŹ MAPY
[link widoczny dla zalogowanych]
Link alt. -> [link widoczny dla zalogowanych]

Na mapie zaznaczono Orientacyjne położenie sił. Pewności co do Niemców nie ma wcale, zostało to określone na podstawie informacji od Batalionu Saperów że napotkali wroga i są pod ostrzałem

Mapy rozstawienia niestety nie mogę zamieścić dopóki nie będę miał kompletu graczy tj. Min 6-7 max. 9

mamy już 4 osoby (1 nie pewna) czekamy jeszcze na pozostałe 5 osób

Dowódca Grupy: Major Raziel (wybrany przez tłum, że tak powiem. Pytanie czy Przyjmujesz nominacje?)
Dowódca Batalionu Piechoty: Major Finek
- 1 Kompania: Kapitan Szef
- 2 Kompania: Kapitan ?
- 3 Kompania: Kapitan Pawliczek
Dowódca Batalionu Saperów (inż): Major Damex
- 1 Kompania: Kapitan ?
- 2 Kompania: Kapitan ?
- 3 Kompania: Kapitan ?

Misja:
Wojsko Polskie w odwrocie! Zgodnie z rozkazem Naczelnego wodza, wszystkie siły mają kierować się na Stolicę. Tymczasem Generał Kutrzeba, Dowódca Armii "Poznań" przygotowuje wraz z innymi dowódcami plan uderzenia nad Bzurą.
25 Dywizja Piechoty wycofuje się spod Kalisza, pod Turkiem, dowódca dywizji gen. bryg. Franciszek Alter przydziela 60 pułkowi Piechoty Wielkopolskiej obronę przeprawy na Warcie. w nocy z 6 na 7 września jest jasne że w kluczowym miejscu przeprawy dojdzie do walki, aby uniemożliwić Niemcom oskrzydlenie 60 pułku, dowódca pułku ppłk Marian Frydrych oddelegowuje batalion saperów do zabezpieczenia lewego skrzydła pułku, przez wysadzenie mostów w rejonie miasteczka Księże Młyny. Niestety Batalion natrafił na oddziały wroga, które z pewnością powiadomiły dowództwo 221 Dywizji Piechoty o zamiarach wysadzenia mostów... Z pomocą Inżynierom wyruszył Pierwszy Batalion Piechoty.

Jest to pierwsza misja typowo ofensywna, oraz na dodatek NOCNA. co oznacza że widoczność spada do 1 hexa.

Warunki Zwycięstwa:
- Zniszczenie mostów na Warcie
- Wyeliminowanie jak największej liczby niemieckich jednostek znajdujących się na wschodnim brzegu Warty.
- Niedopuszczenie do utraty łączności z dowództwem pułku (w tym scenariuszu Event o utracie łączności nie obowiązuje, utrata łączności następuje po wyeliminowaniu Sztabu Grupy)

Warunki Porażki:
- Utrata wszystkich jednostek Inżynieryjnych (9 plutonów)
- Utrata Sztabu Grupy

Tak więc chętni, proszę się zgłaszać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MSKPL dnia Czw 16:44, 28 Paź 2010, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawliczan
Najemnik



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:35, 28 Paź 2010    Temat postu:

zaklepuje miejsce w kompania trzecia oddział Finka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe / Zamrażarka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 6 z 11

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin