Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki  Bastion Strona Główna Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion
Klub Miłośników Fantastyki w Dąbrowie Górniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wojna o Sukcesję, DnD na Chacie Finka
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 12:55, 31 Sty 2011    Temat postu: Wojna o Sukcesję, DnD na Chacie Finka

Wszystkie nieszczęścia zaczęły się trzy lata temu, gdy odszedł stary król, Lord Ironfist.
Król zostawił dwóch synów.
Roland był dobry, uprzejmy i honorowy.
Archibald był.... nie taki dobry
Tradycyjnie wybór dziedzica należał do królewskiego wieszcza,
ale ten zginął w tragicznym wypadku podczas podróży łodzią.
Następcy również nie mieli szczęścia.
Frederick wypadł z okna
Robert został zabity przez smoka
A Johann umarł zatruwszy się jedzeniem.
Archibald oskarżył Rolanda o mordowanie wieszczy i wydał proklamację przeciw Rolandowi.
Obawiając się o życie, Roland uciekł do swojego zamku na zachodzie.
Gdy Roland odszedł, Archibald był w stanie wpłynąć na decyzję nowego wieszcza królewskiego.
Wieszcz wybrał Archibalda, a ten nazajutrz ukoronował się na króla.
I tak zaczęła się Wojna o Sukcesję."



[link widoczny dla zalogowanych]
Archibald (z lewej) i Roland (z prawej) Ironfist z własnymi herbami. Herb Archibalda jest herbem królewskim rodu Ironfist (a więc też ich ojca)

O świecie

Skrócona historia ostatnich lat
Lord Morglin Jerico Ironfist, przez 25 lat władał kontynentem po pokonaniu przy pomocy Smoków trzech władców, którzy uzurpowali sobie prawo do ziem: władcy barbarzyńców lordem Slayerem, królową leśnych istot Lamandą oraz czarnoksiężnikiem Alamarem.
Wojna o Sukcesję spadła na Enroth, jak grom z jasnego nieba. Lordowie żyjący bliżej Ironfist uznali Archibalda. Baronowie posiadający ziemię w pobliżu Letniego Pałacu, gdzie osiadł Roland, uznali drugiego syna. Pozostali uznawali Rolanda, Archibalda lub też odłączali się od państwa. Zamieszanie wykorzystało wiele osób. Także Nekromanci postanowili powrócić do świata z potężnymi siłami. Wojna znów zaczęła targać całym kontynentem.

Najważniejsze wydarzenia:
Cisza - moment, w którym Kreeganie przerwali większość sieci tuneli przestrzennych umożliwiających Starożytnym doglądanie planet na których zasiali życie. Wydarzenie to było na tyle ważne, że wiele cywilizacji w skutek braku opieki upadło do poziomu barbarzyństwa, a kalendarz zaczęto liczyć od Ciszy.
1119 rok po Ciszy - Wybucha wojna 4 Władców
1120 rpC - Narodziny Rolanda Ironfist
1124 rpC - Lord Morglin Jerico Ironfist zostaje królem Enroth, koniec wojny 4 władców
1127 rpC - Narodziny Archibalda Ironfist
1149 rpC - Śmierć Morglina Ironfista
1151 rpC - Koronacja Archibalda na króla Enroth
1152 rpC - Wybuch Wojny o Sukcesję. Obecny rok


Rasy kontynentu:

Cywilizowane rasy:
Ludzie - jedna z najliczniejszych ras kontynentu, która przez lata rządziła kontynentem, bez zmian na zasady
Krasnoludy - bez zmian na zasady. Jednak budują miasta nadziemne, ale niewysokie.
Elfy - bez zmian na zasady
Niziołki - bez zmian na zasady

Magiczne rasy:
Wróżki - strażniczki drzew i lasów. Korzysta z zasad skrzata EEP4, 7 poziomów postaci
Skrzat - Wesoły, psotny ludek. Korzysta z zasad skrzata ze specjalną zdolnością EEP6, 5 poziom postaci
Smoki - występują 3 rasy. Zielone, Czerwone i Czarne. - Chcesz zagrać Smokiem? Udowodnij MG, że zasługujesz Razz I nie licz na dorosłego.

Barbarzyńskie rasy
Centaury - bez zmian na zasady. Jednak żyją pod ziemią, a nie w lasach. Jest to dość barbarzyńska cywilizacja, EEP2 4 poziomy potwora, 5 poziomów postaci
Gobliny - bez zmian na zasady
Orki - bez zmian na zasady
Ogry - bez zmian na zasady, EEP2, 4 poziomy potwora, 5 poziomów postaci
Ogrowi Magowie - bez zmian na zasady EEP7, 5 poziomów potwora. Dostępny dopiero od 12 poziomu.
Troll - bez zmian na zasady, EEP5, 6 poziomów potwora, 0 poziomów postaci

Gildie i organizacje

Magowie (podzieleni na gildie zgodnie ze szkołami)
Typ: Magiczna
Rasa i płeć: Dowolna
Charakter: Neutralny
Dominująca klasa: Czarodziej
Główna siedziba: Wybrzeże Magów
Opis: Gildie Magów choć różnią się od siebie, są czasami traktowane jak jedna organizacja. Każda szkoła gildia specjalizuje się w innych zaklęciach i mają inne statuty, ale zwykle nie ma przeszkód, aby jeden student uczył się w kilku różnych szkołach.

Nekromanci
Typ: Magiczna
Rasa i płeć: Dowolna
Charakter: Neutralny Zły
Dominująca klasa: Czarodziej
Główna siedziba: Quicksilver na Wybrzeżu Magów
Opis: W zasadzie jest to jedna ze szkół magów, położona na Wybrzeżu Magów. Jednak nawet wśród pospólstwa jest określana jako osobna organizacja, choć prawie niczym nie różni się od pozostałych Gildii Magów

Czarnoksiężnicy
Typ: Magiczna
Rasa i płeć: Dowolna
Charakter: Chaotyczny lub Zły
Dominująca klasa: Czarnoksiężnik
Główna siedziba: Brak
Opis: Czarnoksiężnicy zwykle związani są z demonami, od których dostali swą moc. Poświęcili się badaniom nad mrocznymi magiami, które w wielu miejscach uchodzą za zakazane.

Czarodziejki
Typ: Magiczna
Rasa i płeć: Tylko kobiety. Preferowane ludzkie kobiety i elfki
Charakter: Chaotyczny Dobry
Dominująca klasa: Zaklinacz
Główna siedziba: Noraston
Opis: Jedna z bardziej tajemniczych szkół magicznych, trzymających się na uboczu. Nie mają przedstawicielstwa w żadnym mieście, za wyjątkiem niektórych elfich miast. Czarodziejki przechodzą rytuał inicjacji magicznej, po którym zwykle stronią od towarzystwa mężczyzn, za wyjątkiem istot baśniowych i druidów.
Nie spotkano brzydkiej czarodziejki, stąd wiele bajek opowiada o tym, że bohater na koniec dostał rękę czarodziejki, choć nigdy nie widziano czarodziejki w bliskiej relacji z mężczyzną. Chodzą plotki o ich "innych" skłonnościach.

Druidzi
Typ: Magiczna
Rasa i płeć: Dowolna, choć preferowani są mężczyźni
Charakter: Neutralny
Dominująca klasa: Druid
Główna siedziba: brak
Opis: Ci strażnicy natury zwykle większość czasu spędzają w swoich lasach, których ochronie się poświęcili. Stronią od towarzystwa kobiet (stąd też niewiele kobiet zostaje druidkami), za wyjątkiem istot baśniowych i czarodziejek (w odróżnieniu od których z nieznanych względów nie chodzą plotki o ich upodobaniach).

Klasztory (Św. Cuthbert, Moradin, Heironeus)
Typ: Magiczna
Rasa i płeć: Dowolna, choć preferowani są mężczyźni
Charakter: Praworządny Dobry lub Neutralny
Dominująca klasa: Paladyn, Kapłan, Mnich
Główna siedziba: Ironfist (Św. Cuthbert), Krasnoludzka Hala (Moradin), [jak sobie przypomnę Heironeusa to wpiszę]
Opis: Te ogromne klasztory, w odróżnieniu od większości świątyń, nie zamykają się tylko na głoszeniu nauk Bogów, ale też biorą aktywny udział w wojnach i wyprawach, czasami samemu je powodując. Wśród pospólstwa uchodzą za obrońców uciśnionych.

Kruki Śmierci
Typ: Niemagiczna
Rasa i płeć: Dowolna
Charakter: Neutralny Zły
Dominująca klasa: Łotrzyk
Główna siedziba: Brak
Opis: Znana gildia skrytobójców, sama dobierająca sobie ludzi z różnych środowisk. Nigdy nie złapano skrytobójcy z tej gildii. Tylko członkowie i osoby które pomagają gildii znają znak rozpoznawczy.

Królewskie szpony
Typ: Niemagiczna
Rasa i płeć: Dowolna
Charakter: Praworządny Neutralny lub Zły
Dominująca klasa: Łotrzyk
Główna siedziba: Ironfist
Opis: Gildia agentów królewskich Lorda Ironfista. Obecnie podzieleni.

Czerwone Chorągwie
Typ: Niemagiczna
Rasa i płeć: Dowolna męska
Dominująca klasa: Wojownik
Główna siedziba: Ironfist
Opis: Rycerstwo Enroth.

Niebieska Gwardia
Typ: Niemagiczna
Rasa i płeć: Dowolna męska
Dominująca klasa: Wojownik
Główna siedziba: Ironfist
Opis: Elita rycerska Enroth. Przynależność do niej jest niezwykłym zaszczytem dla rycerza. Dołączyć do niej mogą tylko osoby wybrane przez króla, zazwyczaj podczas wypraw wojennych.




**************************************************************
Co się wydarzyło wcześniej:

Rozdział pierwszy: Siły zbrojne i pierwsza krew - 3 miesiące wcześniej
Roland zbuntował się przeciwko Królowi Archibaldowi, zebrał armię w pobliżu swojego letniego pałacu i uderzył na pobliskich wasali, podporządkowując ich sobie.
W tym czasie niedaleko Ironfist Nekromanci, którzy poprali Archibalda dokonali masakry wśród Wasali, którzy nie uznali Króla Archibalda.

Rozdział drugi: Aneksje - 1 miesiąc wcześniej
Rebelianci Rolanda uderzyli na bogatych wasali, którzy zajmowali cenne rolnicze ziemie. Ich opór został zdławiony bez żadnej reakcji króla Archibalda, którego siły zajęte były wojną z barbarzyńcami w Krashaw.

**************************************************************
Aktualny scenariusz

Rozdział 3 "Na ratunek krasnoludom"
Roklin, król krasnoludów, rezydujący w Krasnoludzkiej Hali starał się zachować neutralność. Jednak to wojna przyszła do niego. Syn ksiecia Czerwonych Smoków, Ignitus, osobiście zjawił się w Krasnoludzkiej Hali, ostrzegając przed złem, które nadciąga ze wschodu. Czarnoksiężnik Wrathmont, popierający Archibalda, oraz władca Smoków na ziemiach Krasnoludzkich, Czarny Smok Suouritciv, planowali najechać posiadłości krasnoludów, aby zdobyć ich złoto. Król Roklin początkowo nie chciał uwierzyć, że coś takiego nadciąga, ale już wkrótce do Krasnoludzkiej Hali napłynęły straszne wieści. Wrathmont zaatakował pobliskie jego siedzibie w Vulcanii osady krasnoludów, zabijając wszystkich mężczyzn, kobiety i dzieci.
Stając w obliczu takiego bestialstwa król Roklin wysłał list do Rolanda z prośba o pomoc, a sam w międzyczasie zaczął zbierać armię oraz grupę zaufanych bohaterów, którym planował powierzyć niezwykle ważne zadanie, zabicia Czarnoksiężnika z Vulcanii....

[link widoczny dla zalogowanych]
Mapa Ziemi Krasnoludów, narysowana przed nadwornego kartografa. Istnieje jeszcze 1, bardziej szczegółowa. Umieszczona jest w trzech zamkach. I raczej niezbyt nadaje się do przenoszenia.

Sesja I
Jesień, Tydzień Wiewiórek, Dzień 1, Tydzień 2 Miesiąc 1
Trzej magowie (Valerius, Rejus oraz Alerjus), kapłan Korda Tom Piegus i Paladyn Św. Cuthberta Sir Karl docierają do Krasnoludzkiej Hali, gdzie przyjmuje ich Król Roklin wraz z Paladynem Moradina Sir Markiem Antoniuszem. Podczas audiencji do Sali tronowej wlatuje Czerwony Smok Książe Ignistus z pachołkiem Dearthem. Ze względu na agresywne zachowanie dochodzi do krótkiej walki, którą powstrzymuje Król.
Sir Karl i Alerjus zostają z królem, aby pomóc mu zebrać armię, podczas gdy reszta BG planuje wyruszyć do Vulcanii, spróbować zabić Wrathmonta.
Niespodziewanie do sali tronowej wpada barbarzyńca Ergon z Krashaw, który chce się nająć jako korsarz Krasnoludzki. Nie zważając na etykietę, w swój barbarzyński sposób oferuje swe usługi. Król zgadza się, aby drużyna wzięła go ze sobą.
Król Roklin daje Ignitusowi medalion przez który mogą porozmawiać.
Książe Ignitus, Ergon i Dreath udają się do karczmy, gdzie dochodzi do bójki między Ergonem i Dreathem, ostatecznie wygranej przez Dreatha.

Dzień 2, Tydzień 2, Miesiąc1
W porcie zbiera się drużyna, do której dołącza krasnoludzica paladynka Moradina Auda oraz słudzy Sir Antoniusza. Drużyna wypływa galerą Ergona wraz z orczo-goblinią załogą. Walarus podsłuchawszy orków, dowiaduje się, że ci planują ich zabić. Galera dociera do tratwy, gdzie Orkowie próbują zabić rozbitka (ostatecznie uratowanego). Walarus informuje, co usłyszał, co doprowadza do walki, która kończy się zostaniem na pustej galerze na środku morza.
Ostatecznie z połową załogi (odzyskanej przez Ignitusa) udaje się im ruszyć dalej. Podczas rejsu ginie jeden z orków, który starał się utrzymać tempo galerników (w skład których wchodzili też BG).

Dzień 3, Tydzień 2, Miesiąc 1
Galera dociera do portalu, który przeniesie ich na Morze Wielkie. Przepłynięcie przez wirowy portal kończy się ranami dwóch koni. Galera kieruje się do przystani Tundarskich.
Król Roklin informuje BG, że pod Ojcowem Armia Krasnoludzka została pokonana przez Armię Wrathmonda, której przywodził Czarnoksiężnik Barok. Pyta BG, czy mogą wrócić. BG decydują, że ruszą dalej na Vulcanię.

Sesja II
Dzień 4, Tydzień 2, Miesiąc 1
W nocy wysoko na niebie dochodzi do bitwy Smoków.
Wczesnym popołudniem drużyna wyławia z wody pechowego elfa, którego teleportacja rzuciła na środek morza.
Galera dociera wieczorem do brzegu. Zaraz za nią do brzegu dobija Nekromanta Sandro, zmierzający na wybrzeże magów. Wywiązuje się walka, w której obie strony ponoszą ciężkie straty.
Giną konie drużyny, poplecznicy Sir Antoniusza, Lady Auda, Rejtus, Tom Piegus i Wadlar.
Książe Ignitus rusza dowiedzieć się, co się stało.
Drużyna rusza do Przystani Tundarskiej, gdzie znajduje się świątynia, jednak powołanie się na popleczników króla nie przynosi im popularności.

Dzień 5, Tydzień 2, Miesiąc 1
Ostatecznie Sir Antoniusz dociera do świątyni, gdzie wskrzeszeni zostają Wadlar i Lady Auda. Drużyna ucieka z przystani do obozu, gdzie dochodzi do bójki, w której Wadlar zaklęciem obszarowym zabija Audę i rani większość drużyny, za co zostaje zabity.


**************************************************************

Detale:
Lvl: 11.
Styl gry: Bardziej epicki niż zwykle
Wątek główny scenariusza: Zabicie Czarnoksiężkina z Vulcanii
Miejsce startowe: Sala tronowa Króla Roklina, Hala Krasnoludzka

Ważna informacja: Proszę o zapoznanie się z klasami prestiżowymi. Bo na takim poziomie podstawowe klasy, to trochę słabo... Oczywiście planuję też dać możliwość gry potężniejszymi rasami.


Domowe zasady

Rozbijanie
Czytałem trochę ostatnio o ataku jednej osoby, co spotkacie na drodze. I nie podoba mi się w niej jedna rzecz... Teoretycznie atakując papierowym młotkiem, można rozbić nawet magiczny przedmiot. Znów ta sama zasada, co schowanie się za arkuszem papieru. (niektórzy pamiętają, o co chodzi).

Dlatego lekko zmieniona jest zasada roztrzaskiwania:
1) Wyprowadzenie ataku - bez zmian
2) Obliczenie obrażeń - bez zmian (pamiętać, że atak każdą energią, ma inną skuteczność. Prądem raczej stali nie zniszczycie)
3) Zadanie obrażeń na broń ATAKUJĄCĄ, ale nie większych, niż twardość bronionego przedmiotu
4) Jeżeli broń atakująca została zniszczona, to przedmiot atakowany przyjmuje na siebie tylko tyle obrażeń, co potrzebne jest do zniszczenia broni*
5) Jeżeli broń atakująca nie została zniszczona, to przedmiot atakowany otrzymuje wyliczoną ilość obrażeń*

Ps. Twardości przedmiotów zwykłych i magicznych są na stronach 165-166 w podręczniku gracza

*Drewnianą pałką (Twardość 5, HP 10) atakujemy stalowy miecz (Twardość 10 HP 30). Zadajemy 15 obrażeń (ogr przyłożył, no co?). Pałka przyjmuje 10 obrażeń [twardość miecza] = jej HP spada do 5. Miecz przyjmuje 5 obrażeń (15-10=5). HP spada do 25. Drugi atak. Znów 15 obrażeń. Pałka przyjmuje 10 obrażeń i pęka. A więc miecz przyjmuje 0 obrażeń (10-10=0).

Przypominam, że ataki obszarowe trafiają też przedmioty. A ponieważ wchodzimy w duże ilości kości, może się okazać, że trzymana przez was drewniana tarcza ulegnie zniszczeniu, ponieważ jakiś mag rzucił przed was kulę ognia.
Oczywiście jeżeli kula ognia eksploduje za wojownikiem, to tarczy nic się nie stanie (ma osłonę). Ale wtedy płaszcz może zostać zniszczony... I nie radzę pchać się z plecakiem do boju. Jest palny.

Doświadczenie, a poziom
Doświadczenie zbieracie standardowo. Ale nowe poziomy możecie brać tylko pomiędzy przygodami lub podczas długiego (min. 7 dni) postoju połączonego z treningiem.

Poza sesją - informacje
Podczas sesji zamierzam budować dobry klimat. A czasami "poza sesją", niszczy go. Jeżeli gracz odpowie wręcz odruchowo, wtrącając się w rozmowę/przemowę, to nawet dodanie słów "Poza sesją", nie pomoże.
Przykład?

NPC: Próbujesz mnie ośmieszyć?! Zrób to jeszcze raz, a posmakujesz mojego gniewu!
Gracz: <gest jakby zbierał krem z tortu> mmmm... Malinowy

Nie ma bata. Nawet jak powie przed gestem "poza sesją", jego postać to powie. W środku rozmowy nie będzie "poza sesją". To bardzo wyprowadza z klimatu. Oczywiście można zwrócić się do MG "Mogę coś powiedzieć poza sesją?" Ale ja w środku rozmowy na to nie pozwolę.
Tak wiec w środku rozmowy, nie mówić nic "poza sesją". Poczekać z tym do zakończenia rozmowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Sob 16:55, 19 Lut 2011, w całości zmieniany 23 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawliczan
Najemnik



Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:44, 31 Sty 2011    Temat postu:

Ja się zgłaszam do gry. I jak wrócę do domu to odezwę się do Ciebie Finku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 14:01, 31 Sty 2011    Temat postu:

Dodałem opis ras do głównego postu.
Mapka będzie, jak ją narysuję... A raczej przerysuję, bo mam ją gotową, ale nie dam wam takiej kolorowej fajnej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Owca
Mistrz Adopcji



Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 15:32, 31 Sty 2011    Temat postu:

Ja też jeżeli mogę się zgłaszam ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pon 15:37, 31 Sty 2011    Temat postu:

Też jestem chętny, tylko wszystko zależny od terminów - konkretnie dni tygodnia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 15:38, 31 Sty 2011    Temat postu:

Myślałem, że nazwa "Chata Finka" mówi wystarczająco dużo, że chodzi o sobotę 10:00...
Termin od 2 lat praktycznie stały...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pon 15:44, 31 Sty 2011    Temat postu:

Sobota 10:00 :/ hmmm..... tak średnio bo ja od 13:15 do 14:15 w każdą sobotę muszę być w centrum..., a da się w jakiś innych godzinach? jak nie to najwyżej ktoś inny zagra...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raziel_Sh.
Adept



Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D.G.

PostWysłany: Pon 15:46, 31 Sty 2011    Temat postu:

Finek, ja na gg w sprawie postaci chcę pogadać Very Happy Bo troszkę zmieni mi się i w historii i postaci, co nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 15:48, 31 Sty 2011    Temat postu:

@Igor.
No raczej tamta na Solarię nie pasuje do Wojny o Sukcesję Razz

damex95 napisał:
Sobota 10:00 :/ hmmm..... tak średnio bo ja od 13:15 do 14:15 w każdą sobotę muszę być w centrum..., a da się w jakiś innych godzinach? jak nie to najwyżej ktoś inny zagra...


Znaczy w jakich Godzinach? Podaj mi te 4,5h

8-12:30? I wstawać tak wcześnie?
15:00-19:30? Wstaniesz, zjesz obiad, sesja, idziesz spać... I cały dzień poszedł.
Niezbyt fajne terminy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Pon 15:52, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pon 15:55, 31 Sty 2011    Temat postu:

Ja jak zwykle zgłoszam się na chętnego do grania Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bohutan23
Najemnik



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D.G

PostWysłany: Pon 16:01, 31 Sty 2011    Temat postu:

Ja również. Postaram się, aby nie było "followingu"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 16:03, 31 Sty 2011    Temat postu:

Rekrutacja jest na podstawie projektów postaci. Te proszę składać na gg/mailu/PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pon 16:05, 31 Sty 2011    Temat postu:

Ja niestety z powodu przedziału godzinowego muszę zrezygnować...szkoda, bo bym chętnie zagrał...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bohutan23
Najemnik



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: D.G

PostWysłany: Pon 16:13, 31 Sty 2011    Temat postu:

Przepraszam Finku, ale muszę zrezygnować. Prawdopodobnie nie będę już w ogóle w soboty grał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pon 18:10, 31 Sty 2011    Temat postu:

Bohutan23 napisał:
Przepraszam Finku, ale muszę zrezygnować. Prawdopodobnie nie będę już w ogóle w soboty grał.


Skąd ta nagła zmiana decyzji? (po dwunastu minutach)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin