Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki  Bastion Strona Główna Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion
Klub Miłośników Fantastyki w Dąbrowie Górniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Narody] Ziemskie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Czw 21:35, 23 Gru 2010    Temat postu:

Bieniu, akurat do tego słomianego zapału nie będę miał, niekiedy nie wyrobię się z tura, ale to już w późniejszym etapie gry, gdy cywilizacje będą miały po 10-20 miast. Lubie gry osadzone w Civilizationie, a gdy coś lubię nie nudzi mi się.

Maćku, akurat ciebie nie miałem zamiaru pytać nawet, bo wiedziałem ze nie trzeba pytać, bo wiem że robisz nowego PBFa i nie masz czasu.
Dobra, mamy już 3 osoby, liczę chociaż na jeszcze jedną.

Wracając do gry:
W poniedziałek po świętach możemy startować, wyślę wam mapę którą widzicie (100 pól/kształt kwadratu) a wy wskażecie miejsca założenia swoich stolic. Lecz przed tym poda mi ktoś liczbę od 1 do 6, a Ja wylosuje jeden z 6 dostępnych kwadratów, możecie wybrać kto będzie losował, bądź zagłosować za jakąś liczbą...
Kontynuując, widzę że w tej chwili wygrywa, granie Polakami, przygotowuję dla was, jeden unikatowy budynek, jednostkę i dwie premie (każda cywilizacja to dostaje). Proszę o propozycję budynków( nie mówię tu o pałacu kultury ani nic podobnym, chodzi o budynek który mógł by się znajdować w kilkudziesięciu miejscach w Polsce)wyłącznie znajdującego się w Polsce, gdyż jednostkę już wybrałem. Zastanawiałem się nad daniem zamiast murów wałów obronnych czyli: zamiast +25% do obrony dają +30% i jeśli na terenach na których jest miasto (zasięg miasta) są lasy, wały budują się 2 razy szybciej.
Oczywiście może wygrać propozycja innego kraju Very Happy , wtedy Ja przygotuje inne unikatowe rzeczy.
Przygotowałem już Przywódców państw, z którymi będziecie żyli na tym świecie, uchylę rąbka tajemnicy, jest tu jedna osoba zachowująca się jak Karak (osoby które zapisały się, wiedzą o czym mówię...).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MSKPL
Wiedźmin



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 22:39, 23 Gru 2010    Temat postu:

Pingwiniasty, pisze to jako fan Cywilizacji i w ogóle, na temat BUDYNKU to z Bieniem lepiej pogadaj, bo Jednostka to nie problem, weźmie się Husarię i z głowy, ale jak w modzie "Polskie Imperium" do CivIV dodali jako Budynek - Sejmik a jako CUDY! dodali Wieliczkę, Jasną Górę i Uniwerek Jagielloński. To ja na twoim miejscu bym się dobrze zastanowił co za "budynek" wybrać. Tylko przypadkiem Sejmu nie wybierz bo to raczej powinno dawać kary i zżerać kasę a nie dawać bonusy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotras_Binias
All Inclusive



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:51, 23 Gru 2010    Temat postu:

Hmmm, Pingwinie, czyli nie lubiłeś grać z Finkiem w strategie, czyli nie lubiłeś grać z nami w Feudalizm o innych grach nie wspomnę. To znakomita rekomendacja (sarkazm), wybacz ale cywilizacja w PBFie to coś zupełnie innego niż granie z kompem i wygrywanie, dalej uważam, że Twoja gra nie wypali, mam tylko nadzieję, że bardzo, ale to bardzo się mylę, wtedy pierwszy Cię przeproszę i pokajam (to już bez sarkazmu)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Czw 22:54, 23 Gru 2010    Temat postu:

jednostkę już masz, ale tak dla pewności ja proponuje: Husarię Smile
budynek: browar (+100% do zadowolenia w mieście, czy jakoś tak Razz)
bonusy: las powinien dawać większą ochronę (w końcu w partyzantce byliśmy mistrzami świata) i nasze jednostki konne powinny być ciut lepsze...

a tak po za tym to drogi powinny nam dawać mniejszy bonus do ruchu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Czw 23:01, 23 Gru 2010    Temat postu:

Ja mam pomysł na budynek specjalny "Krzyż".
Pozwala budować jednostkę specjalną "Obrońcy Krzyża". xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Czw 23:02, 23 Gru 2010    Temat postu:

Zastępowałaby ona jednostkę dyplomaty i miała bonus +500% do oblegania pałacu prezydenckiego Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 23:15, 23 Gru 2010    Temat postu:

Cytat:
budynek: browar (+100% do zadowolenia w mieście, czy jakoś tak Razz)


Bez przesady. Nigdy jakoś tak znaczącego piwowarstwa nie mieliśmy.
Poza tym... Jakie 100% zadowolenia? Tylko kłótnie przez to.

Proponuję "dworek sarmacki"... Albo szlachecki jak ktoś woli... Tylko teraz co by on dawał....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pią 0:11, 24 Gru 2010    Temat postu:

Bieniu, w Feudaliźmie zostałem zniszczony, bądź też, zabili Mnie barbarzyńcy, nie skończyłem tam z własnej woli...
Budynki:
Browar hmmm, jakoś mi się nie widzi i popieram Finka, więcej kłótni przez to niż zadowolenia...
A dworek sarmacki, +1 do zadowolenia na każde pole z trawą bądź równiną, lecz koszt będzie 45 produktów i 20 kasy, może być?
Jednostka, nad którą myślałem to: Husaria.
A bonusy proponuję:
+20% podczas walki na terenach las, dżungla, góra.
+50% do produkcji jednostek konnych.

Wypowiadajcie się, czy wam pasuje, lub czy coś byście zmienili...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 0:17, 24 Gru 2010    Temat postu:

"zadowolenia"? Za dworek Sarmacki? Szczerze, to one więcej nienawiści, niż zadowolenia robiły Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pią 2:24, 24 Gru 2010    Temat postu:

pingwin9314 napisał:
A dworek sarmacki, +1 do zadowolenia na każde pole z trawą bądź równiną, lecz koszt będzie 45 produktów i 20 kasy, może być?


Czemu z trawą bądź równiną? A tak propos, to nie jedno i to samo?

No i jak można do wartości budynku musieć dopłacić złoto? Przecież w Civce się produkcją buduje, a złotem conajwyżej przyspiesza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotras_Binias
All Inclusive



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:20, 24 Gru 2010    Temat postu:

Andrew, przecież Pingwin lubi tą grę i się na niej zna (sarkazm), a teraz do Pingwina powinieneś zostać politykiem, niby odpowiedziałeś na pytanie, więc jesteś zadowolony a rozmówca nie. Ponawiam je, co ze strategiami w które grałeś z Finkiem, nie lubiłeś ich? Przecież sam chciałeś w to grać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pią 8:09, 24 Gru 2010    Temat postu:

Lubiłem i chcę dalej grać, lecz Finek uznał że oszukuje...
To może dajcie jakiś pomysł co budynek może dawać...
Może + 1 złota na każde pole z trawą bądź równiną (w CiVie te pola liczą się jako różne)?

ahh zapomniałem, w kilku technologiach pojawiła się taka rzecz jak nowa religia, gdy zbadacie jako pierwsi jakąś technologie(co polecam), ja losuję jakie miasto zostaje tej religii stolicą (+1 kasy za każde miasto wyznające tą religię, gdy zbudujemy świątynię[daje ona to co daje zwykle, lecz wpisujemy jakiej religii jest to świątynia]), po za tym świątynia daje nową jednostkę: misjonarz A0 01 R2 koszt 20 p. wysłany do miasta szerzy tam religię, gdy świątynia jest zbudowana w innym mieście daje to co powinna + jeśli pojawi się nowa religia (szerzy się w mieście)można zbudować kolejną świątynię. Gdy jakieś miasto zbuduje pałac apostolski z religią wyznawana u was, każda świątynia tej religii daje +2 produktów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pingwin9314 dnia Pią 8:53, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pią 10:40, 24 Gru 2010    Temat postu:

pingwin9314 napisał:
Lubiłem i chcę dalej grać, lecz Finek uznał że oszukuje...


Bo oszukiwałeś?

Jak inaczej nazwiesz odgrywanie tej samej kampanii z kompem i poznawanie miejsc w których lądują posiłki itp.?

Jakby Niemcy tak oszukiwali, to Alianci nigdy by nawet nie wyszli z plaży przy ataku Razz

pingwin9314 napisał:
ahh zapomniałem, w kilku technologiach pojawiła się taka rzecz jak nowa religia, gdy zbadacie jako pierwsi jakąś technologie(co polecam), ja losuję jakie miasto zostaje tej religii stolicą (+1 kasy za każde miasto wyznające tą religię, gdy zbudujemy świątynię[daje ona to co daje zwykle, lecz wpisujemy jakiej religii jest to świątynia]), po za tym świątynia daje nową jednostkę: misjonarz A0 01 R2 koszt 20 p. wysłany do miasta szerzy tam religię, gdy świątynia jest zbudowana w innym mieście daje to co powinna + jeśli pojawi się nowa religia (szerzy się w mieście)można zbudować kolejną świątynię. Gdy jakieś miasto zbuduje pałac apostolski z religią wyznawana u was, każda świątynia tej religii daje +2 produktów Very Happy



Pomysł skopiowany z Civ IV?

Powiem Ci, że to była chyba jedna z większych wad tej gry...
Kiedyś się uparłem i wynalazłem prawie wszystkie religie jakie są na świecie, i później porozsyłałem misjonarzy... powiem szczerze, że nie bardzo miałem co z tym złotem robić... Poza tym, wynajdywanie wszystkich religii przez jedną nację, tez jest trochę głupie... wierzymy w tego, x lat później, hej ten nowy bóg o którym gada ten gościu jest fajniejszy!
Przecież takie państwo samo by się od środka wybiło...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pią 12:48, 24 Gru 2010    Temat postu:

Ja jestem za tym, aby państwo miało 1 religię i wówczas misjonarze i inne premie, albo wszystkie, ale wtedy bez premii... Bo jak ciągnąc premię, gdy nie naciskamy na religię?


Cytat:
Może + 1 złota na każde pole z trawą bądź równiną (w CiVie te pola liczą się jako różne)?


Tu moja wina...
Równiny nazywam częściej stepem, podczas, gdy przy trawie napisałem "trawa/step"...
Ale to równina, gdzie są konie też powinna bardziej być stepem...
I podejrzewam, że o trawę i równinę chodzi Pingwinowi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Pią 12:52, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pią 21:25, 24 Gru 2010    Temat postu:

Dobrze to proponuje tak: ilość religii tyle co państw (starczy), każde państwo może odkryć jedną religię, każda religia do innej technologi podporządkowana, gdy inny kraj odkryje technologię która daje religię, a ma już inną, nie dostaje tej kolejnej, religia rozwija się w pierwszej cywilizacji która nie posiada religii... Gracze decydują, jaką religię dają jako państwową (państwowa +1[dodatkowy] do zadowolenia na miasta wyznające ją).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin