Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki  Bastion Strona Główna Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion
Klub Miłośników Fantastyki w Dąbrowie Górniczej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Narody] Ziemskie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Nie 22:04, 26 Gru 2010    Temat postu:

Pawliczan napisał:
Owca napisał:
Pingwin mam do Ciebie prośbę najpierw się PRZYGOTUJ i dopiero zbieraj graczy...


Święte Słowa


Pingwin był przygotowany, ale na Civ1, a okazało się że robi Civ4 więc lepiej żeby posiedział nad tym ze 2 dni dłużej, niż potem były niedoróbki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarvelpl
Zabójca



Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Nie 22:13, 26 Gru 2010    Temat postu:

Panowie, spokojnie, dajcie chłopakowi kredyt zaufania Smile Jeśli mówi, że mu wystarczy dzisiaj na przygotowanie i jutro może ruszać, to dajcie mu trochę wiary:)

Dajesz Pingwin, zaskocz ich wszystkich Wink Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Nie 22:18, 26 Gru 2010    Temat postu:

Tu macie pola, jutro kończę mapkę i wieczorem pojawi się wszystko... Nie martwcie się jeśli nie pojawią się problemy z netem, to będzie jutro na 100%


[link widoczny dla zalogowanych] tak wiem błąd interpunkcyjny zrobiłem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pon 15:41, 27 Gru 2010    Temat postu:

A więc zaczynamy, za 1h podam wam ,,Bonusy" Polaków. A teraz, robimy głosowanie...

Niech każdy z graczy zagłosuje za jedną cyfra 1-6, wyślijcie mi to na gg, by nie zaśmiecać forum. Jest to po to by wybrać jeden z 6 terenów...


EDIT


[link widoczny dla zalogowanych] jest to mapka na której zaczynacie, mam prośbę, by ktoś to wrzucił jako miniaturkę, bo mi błąd wyskakuje.

Polacy:
2 Bonusy od waszych postaci (losowane między cechami Sobieskiego, a Kazika Wielkiego, wygrał ten pierwszy):
1.Charyzmatyczny
+ 1 do zadowolenia na każde miasto
-25%PD potrzebnego do awansu
+1 zadowolenia na monument i maszt nadawczy
2.Imperialistyczny
+100% na pojawienie się wielkiego wodza w mieście
o 50 % szybsza produkcja osadnika

Jednostka:
Husarz (kirasjer) S12 R2 Koszt 110 m (młotków)
-odporny na pierwsze uderzenie
-może wycofać się z walki (15% szans)
- + 25% do walki z broń biała i palna
-atak z flanki na Akrebuzera i armate

Budynek:
Sejmiki (sąd)
-50% mniej kosztów utrzymania miasta
-1 obywatel może zostać szpiegiem
-Jeźdźcy + 2 PD
Podwojona prędkość produkcji dla przywódców z cechą uporządkowaną (czyli nie dal was, Kazik Wielki miał tą cechę, lecz druga była gorsza)


Wybierzcie droga głosowania 2 technologie z pośród:
Rybołówstwo: Budowa Łodzi, można budować łodzie rybackie (jest to zabudowa, potrzebna do pól z krabami/rybami/małżami)
Koło: Budowa dróg, szkolenie jednostki Rydwan
Rolnictwo: Budowa farmy
Łowiectwo: Umożliwia budowę ulepszeń obóz, Można szkolić, Oszczepnik, Zwiadowca
Mistycyzm: Można budować Monument i Stonechenge
Górnictwo: Budowa kopalni



Zaczynacie z Osadnikiem i Wojownikiem/zwiadowcą (gdy weźmiecie Łowiectwo, zaczynacie ze Zwiadowcą) Statystyki:
Osadnik S0 R2
Wojownik S2 R1
Zwiadowca S1 R2
Na początku 50 tur) na mapie możecie spotkać jednostki barbarzyńskie jako zwierzęta...




Za niedługo podam co daje każde pole i co daje każdy surowiec, na polu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pingwin9314 dnia Pon 17:00, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 17:22, 27 Gru 2010    Temat postu:

Byłoby miło, bo bym się rozłożył Very Happy

Moja postać to będzie Kazimierz Wielki.
I bym się rozłożył 1SW od Bananów

Aha. I do reszty osób, na razie nie wiem, kogo...

Proponuję wybrać osobę, która będzie za nas wszystkich nawiązywała relacje z innymi. Słyszeliście opowieść o trzech plemionach kobiet, które tworzyły 1 nację, ale każda nawiązywała osobne stosunki z innymi, co doprowadziło je do upadku, gdy każda zawiązała sojusz z innym , przeciwko innemu? I potem musiały walczyć między sobą, albo z wszystkimi naraz... Niech ta opowieść o upadku Amazonek będzie dla nas nauką, abyśmy nie skończyli tak samo.


A z technologi proponuję Rolnictwo (Pingwin... W CIV4 nie miało się na początku rolnictwa? Toż to z głodu można paść!) aby wyżywić naszych ludzi, a że mamy nadmorskie okolice proponuję rybołóstwo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Pon 17:24, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pon 17:23, 27 Gru 2010    Temat postu:

Pola:
Łąka +2 ż, +1 k(w pobliżu rzeki)
Równina +1 ż, +1 m, +1 k(w pobliżu rzeki)
Góra Teren niedostępny
Lądolód +50% do czasu trwania budowy ulepszeń
Ocean +1 ż, +1 k
Pustynia +1 k(w pobliżu rzeki)
Tundra +1 ż, +25% do czasu budowy ulepszeń
Wybrzeże +1 ż, +2 k

Skróty:
ż - żywność
k - kasa
m - młotki (produkcja)

Ukształtowanie terenu (zmian parametrów tych wyżej)
Las +1 m, koszt ruchu 2 (jednostka z ruchem 1/2 wchodzi na pole i się zatrzymuje, jednostka z ruchem 3 i więcej, kontynuuje ruch), +0.5 zdrowie w pobliskich miastach, +50% do obrony
Dżungla - 1 ż, koszt ruchu 2 (jednostka z ruchem 1/2 wchodzi na pole i się zatrzymuje, jednostka z ruchem 3 i więcej, kontynuuje ruch) +0,25 niezadowolenia w pobliskich miastach, + 50% do obrony
Oaza +3 ż, +2 k, koszt ruchu 2 (jednostka z ruchem 1/2 wchodzi na pole i się zatrzymuje, jednostka z ruchem 3 i więcej, kontynuuje ruch), można wznieść tylko drogę, daje słodka wodę
Polder (tereny rzeki na pustyni) +3 ż, + 1 k, + 0,4 niezadowolenia w pobliskich miastach

Zdrowie, dostajemy je z lasów(0.5) i z pól se słodką woda(1)
Pola ze słodką woda to pola: oaza i pole z rzeką.


Napiszcie jak wyglądacie itp. i zaznaczcie położenie miasta na mapce ( zaznaczcie pole z miastem i w około niego narysujcie kwadrat składając się z 9 pól... Miasta zakładacie co najmniej 2 pola od siebie, zasięg wydobycia miast po rozwoju kultury to 2 pola w boki 1 po skosie...
Zaczynacie z pola pustyni (między góra zachód, góra północ, z rzeką wschód, a pustynią południe




Edit, teraz wpływ surowców...
Banany +1ż:
umożliwia zbudwanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zdrowia gdy zbudowano sklep,
+1 zdrowia gdy zbudowano plantacja,
+2ż gdy zbudowano plantacja
Barwniki +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zdrowia gdy zbudowano teatr,
+1 zdrowia gdy zbudowano plantacja,
+4k gdy zbudowano plantacja
Bydło +1ż:
umożliwia zbudowanie na nich pastwiska technologia hodowla zwierząt,
+1 zdrowia gdy zbudowano pastwiska,
+1 zdrowia gdy zbudowano hipermarket,
+2 ż, +1 m gdy zbudowano pastwiska
Cukier +1ż:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zdrowia gdy zbudowano sklep,
+1 zadowolenia gdy zbudowano plantacja,
+1 ż, +1 k gdy zbudowano plantacja
Futra +1k:
umożliwia zbudowanie na nich obozu technologia łowiectwo,
+1 zadowolenia gdy zbudowano obóz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano targowisko,
+3 k gdy zbudowano obóz
Jedwab +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano targowisko,
+1 zadowolenia gdy zbudowano plantacja,
+3k gdy zbudowano plantacja
Kamienie szlachetne +1k:
umożliwia zbudowanie na nich kopalni technologia górnictwo,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kuźnia,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kopalnia,
+5 k, +1 m gdy zbudowano kopalnia
Kamień +1m:
umożliwia zbudowanie na nich kamieniołomu technologia murarstwo,
+2 m gdy zbudowano kamieniołom
Konie +1m:
Odkrywa i umożliwia zbudowanie pastwiska technologia hodowla zwierząt
+2 m, +1 k gdy zbudowano pastwiska
Kość słoniowa +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano obóz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano targowisko,
+1 m, +1 k gdy zbudowano obóz
Kraby +1ż:
+1 zdrowia gdy zbudowano łódź rybacka,
+1 zdrowia gdy zbudowano port,
+2 ż, gdy zbudowano łódź rybacka
Kukurydza +1ż:
Umożliwia zbudowanie farmy technologia rolnictwo,
+1 zdrowia gdy zbudowano farma,
+1 zdrowia gdy zbudowano spichlerz,
+2 ż, gdy zbudowano farma
Marmur +1m:
Umożliwia zbudowanie kamieniołomu technologia murarstwo,
+ 1m, +2k gdy zbudowano kamieniołom
Małże +1ż:
+1 zdrowia gdy zbudowano łódź rybacka,
+1 zdrowia gdy zbudowano port,
+2 ż, gdy zbudowano łódź rybacka
Miedź +1 m:
Umożliwia zbudowanie kopalni technologia górnictwo
+3m gdy zbudowano
Owce +1ż:
umożliwia zbudowanie na nich pastwiska technologia hodowla zwierząt,
+1 zdrowia gdy zbudowano pastwiska,
+1 zdrowia gdy zbudowano hipermarket,
+2 ż, +1 m gdy zbudowano pastwiska
Przyprawy +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zdrowia gdy zbudowano sklep,
+1 zadowolenia gdy zbudowano plantacja,
+1 ż, +2 k gdy zbudowano plantacja
Pszenica +1ż:
Umożliwia zbudowanie farmy technologia rolnictwo,
+1 zdrowia gdy zbudowano farma,
+1 zdrowia gdy zbudowano spichlerz,
+2 ż, gdy zbudowano farma
Ryby +1ż:
+1 zdrowia gdy zbudowano łódź rybacka,
+1 zdrowia gdy zbudowano port,
+3 ż, gdy zbudowano łódź rybacka
Ryż +1ż:
Umożliwia zbudowanie farmy technologia rolnictwo,
+1 zdrowia gdy zbudowano farma,
+1 zdrowia gdy zbudowano spichlerz,
+1 ż, gdy zbudowano farma
Srebro +1k:
umożliwia zbudowanie na nich kopalni technologia górnictwo,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kuźnia,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kopalnia,
+4 k, +1 m gdy zbudowano kopalnia
Świnie +1ż:
umożliwia zbudowanie na nich pastwiska technologia hodowla zwierząt,
+1 zdrowia gdy zbudowano pastwiska,
+1 zdrowia gdy zbudowano hipermarket,
+3ż gdy zbudowano pastwiska
Wieloryby +1k
+1 zadowolenia gdy zbudowano łódź wielorybnicza,
+1 zadowolenia gdy zbudowano targowisko,
+1m, +2k gdy zbudowano łódź wielorybnicza
Wino +1k:
umożliwia zbudowanie na nim winnicy technologia monarchia,
+1 zadowolenia gdy zbudowano winnica,
+1 zdrowia gdy zbudowano sklep,
+1 ż, +2k gdy zbudowano winnica
Wonności +1k:
umożliwia zbudowanie na nich plantacji technologia kalendarz,
+1 zadowolenia gdy zbudowano plantacja,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Katedra Chrześcijańska,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Synagoga,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Meczet,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Hinduski Mandir,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Stupa Buddyjska,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Akademia Konfucjusza,
+1 zadowolenia gdy zbudowano Pogoda Taoistyczna,
+5k gdy zbudowano plantacja
Zwierzyna +1ż:
+1 zdrowia gdy zbudowano obóz,
+1 zdrowia gdy zbudowano supermarket,
+2 ż gdy zbudowano obóz
Złoto +1k:
umożliwia zbudowanie na nich kopalni technologia górnictwo,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kuźnia,
+1 zadowolenia gdy zbudowano kopalnia,
+6 k, +1 m gdy zbudowano kopalnia
Żelazo +1m:
Odrywa je technologia obróbki żelaza, udostępnia technologia górnictwa
+3m gdy zbudowano kopalnie

Huh trochę tego, jest cześć surowców w późniejszym etapie gry...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pingwin9314 dnia Pon 18:30, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 17:26, 27 Gru 2010    Temat postu:

Może napierw obgadajmy, gdzie kto chce być, a nie już stawiajmy się? Aby nie było, jak Owcę w Narodach fantasy, co Damex na pustynię, gdzie NIE MIAŁ ŻADNYCH ZŁÓŻ! wysłał, podczas, gdy 2 klejnoty były w zasięgu.

Ja napisałem, gdzie ja proponuję, ale to do negocjacji jest Very Happy
Bo jak każdy zacznie rzucać "ja idę tu i basta", to ja rezygnuję z gry, jak to drugie elfki mają być.

Mam nadzieję, że pozostałe osoby będą zgodne ze mną...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CMDR Blue R dnia Pon 17:29, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pingwin9314
Łowca Czarownic



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pon 17:44, 27 Gru 2010    Temat postu:

W tej chwili edytuje poprzedni post i dodaję co każdy surowiec daje... A mi tam bez różnicy, kiedy się rozłożycie jeszcze mam trochę roboty... po za tym technologie musicie wybrać, a ja muszę wylosować miejsca startowe pozostałych cywilizacji...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 17:53, 27 Gru 2010    Temat postu:

Spoksik.. Ja tylko mówię, że jak zaczną się drugie elfki. Tzn. Każdy działa sam, ale jak pokój, to niby razem... I potem będzie tak, że Orkowie podbiją Lenilej, a Solarianie Accen...
Tak Owca! 5 Rydwanów Solarian masz pod bramami. I lepiej negocjuj pokój. I powiem ci, że TAK DOBRYCH warunków, jak te, które w Lenilej odrzuciłeś (tak, to o rozwiązaniu armii, wasalstwie, itd) już nie uzyskasz.

I rada Pingwin. Załóż teraz osobny temat, gdzie będzie gra, gdzie wrzucisz tylko najważniejsze rzeczy i jak wybierzemy, gdzie jesteśmy to wrzucisz mapkę i tam tylko ważne informacje będą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Owca
Mistrz Adopcji



Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 18:38, 27 Gru 2010    Temat postu:

Miejsce na miasto proponuje [link widoczny dla zalogowanych] i pomysł z przewodnikiem popieram w 100 % ;] Bo nie jest wesoło u TYCH kobiet ;]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Owca dnia Pon 18:41, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pon 21:58, 27 Gru 2010    Temat postu:



A więc tak:
-Finek chce się rozłożyć tam gdzie czerwony krzyżyk
-Owca tam gdzie niebieski krzyżyk chodziarz bardziej bym mu proponował tam gdzie są niebieskie kółka, ale to jego decyzja
-Sam zaś bym się udał tam gdzie płn. żółty krzyżyk (nawet fajne miejsce, ale trochę kolidowałoby z miastem owcy) lub gdzie płd. żółty krzyżyk (totalne ryzyko, ale może się trafi coś fajniejszego-trochę połażę a potem założę miasto)

Może tak być?

A i tak w ogóle to zagram Józkiem Piłsudskim Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 22:37, 27 Gru 2010    Temat postu:

Technologie panowie jeszcze Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damex95
Łowca Czarownic



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DG

PostWysłany: Pon 23:32, 27 Gru 2010    Temat postu:

Ja proponuje rybołówstwo i łowiectwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CMDR Blue R
Moe hobby to pisanie postów A.I



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 2248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 0:26, 28 Gru 2010    Temat postu:

Damex.. Jak ty chcesz utrzymać swoją osadę bez upraw żywności?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotras_Binias
All Inclusive



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:23, 28 Gru 2010    Temat postu:

Panowie, gra Civilization obejmuje czas od 4000 pne. do 2100. Ta pierwsza data to powiedzmy początek osadnictwa miejskiego, a nie mogło by się ono rozpocząć bez wynalezienia rolnictwa, w tym wypadku rolnictwo to podstawa, musi być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Dąbrowskiego Klubu Fantasyki Bastion Strona Główna -> Sesje forumowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin